SEORANG BAPA MERAKAM VIDEO KERANA TAK PERCAYA BILA ANAKNYA CERITAKAN SESUATU MENGENAI BENDA GHAIB

Video penuh di hujung artikel.

Anak selalu cakap jumpa hantu. Untuk membuktikan kepada anaknya bahawa tidak ada hantu kat rumah, ayah nie memutuskan untuk pasang cctv kat rumah, untuk merakamkan video kat rumah dia, dan bagi anak dia lihat sendiri.

Tapi apa yang telah dirakam buat dia sangat terkejut! Rakaman video menunjukkan ada sesuatu yang tidak dapat lihat sedang mengganggu anak dia. Tapi tidak dapat lihat apa-apa pun!

Bukan semua orang percaya bahawa ada wujudnya hantu di dunia ini.Tapi banyak kejadian yang ‘berhantu’ tidak dapat dijelaskan oleh mereka.Walau pun kita tidak ada pengetahuan tentang ‘hantu’ nie, tapi saintis pun tidak pernah membuktikan ‘hantu’ tidak wujud.

Ada saintis berpendapat bahawa pengetahuan manusia ada had, apa yang manusia tahu tentang ‘hantu’ nie masih tidak cukup banyak, dan tidak ada fakta sains yang membantu untuk membuktikan kewujudan ‘hantu’

Di kalangan manusia, ada segelintir manusia yang memang dapat lihat ‘hantu’.

Ada yang tidak dapat lihat, tapi mereka dapat ‘merasa’ bila ‘hantu’ telah wujud di sekeliling mereka.Ini juga tidak dapat dijelaskan oleh pihak santis.Oleh itu, ada sesetengah orang percaya ini adalah kebesaran tuhan yang menunjukkan atau beri tanda-tanda kepada manusia.

Cuba lihat dalam video di bawah, seram je tengok. Saksikan video rakaman ini.Jika anak anda berkata sesuatu.. Anda kenalah percaya.

VIDEO :

Sumber : JomBaca / @SoyaLemon

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*