Sajatt Dengar Nasihat Doktor

Siapa yang tidak kenal dengan usahawan ‘wanita’ berkulit putih mulus, tinggi lampai dan bersuara serak basah kalau bukan Nursajatt atau kini mahu dikenali sebagai Nursajadiah. Pelbagai cerita yang mahu dikorek berkenaan usahawan jelita ini terutama sekali mengenai isu jantina, dia bagaikan tidak boleh lari daripada terus dipersoalkan mengenai isu tersebut walaupun sebelum dia mengaku dirinya adalah khvnsa.

Susah nanti kalau ada h0rmon lelaki, payah nak mengandung. Terbaru melalui muat naik video di IG Nursajatt, usahawan itu mengatakan dia sudah tidak lagi mengambil wh1tening dr1p kerana mengikut nasihat pengambilan drip tersebut boleh menggalakan h0rm0n lelaki.

Justeru, bagi seorang wanita pengambilan untuk tidak sesuai kerana mungkin akan timbul masalah untuk proses keh4milan itu yang dikatakan usahawan tersebut.

Okay I janji taknak buat dr1p dah, nanti tukar jadi lelaki

Risau dirinya menjadi lelaki, Sajat telah berhenti menggunakan bahan pemutih tersebut hampir setahun kerana selepas membuat pemeriksaan mendapati pengambilan dr1p tersebut telah meningkatkan h0rmon lelakinya.

Siapa yang tidak kenal dengan usahawan ‘wanita’ berkulit putih mulus, tinggi lampai dan bersuara serak basah kalau bukan Nursajat atau kini mahu dikenali sebagai Nursajadiah.

Pelbagai cerita yang mahu dikorek berkenaan usahawan jelita ini terutama sekali mengenai isu jantina, dia bagaikan tidak boleh lari daripada terus dipersoalkan mengenai isu tersebut walaupun sebelum dia mengaku dirinya adalah khvnsa.

Susah nanti kalau ada h0rmon lelaki, payah nak meng4ndung. Terbaru melalui muat naik video di IG Nursajat, usahawan itu mengatakan dia sudah tidak lagi mengambil whitening drip kerana mengikut nasihat pengambilan drip tersebut boleh menggalakan h0rmon lelaki.

Justeru, bagi seorang wanita pengambilan untuk tidak sesuai kerana mungkin akan timbul masalah untuk proses kehamilan itu yang dikatakan usahawan tersebut.

Okay I janji taknak buat drip dah, nanti tukar jadi lelaki. Risau dirinya menjadi lelaki, Sajat telah berhenti menggunakan bahan pemutih tersebut hampir setahun kerana selepas membuat pemeriksaan mendapati pengambilan drip tersebut telah meningkatkan h0rmon lelakinya.

Ada rancang nak kahwin ke Jat? Menurutnya juga, selain itu sebab berhenti mengambil whitening drip kerana risau jika berkahwin dia mungkin ada masalah untuk hamil jika h0rmon lelakinya bertambah, katanya lah.

Komen Netizen:

miss_elle_linda : @rajalieys betul tu sis.. Dgn tak sengaja dia termengaku tanpa disedari.. “makin lama makin pmpuan”.. Abis tu, selama ni kau mmg bukan pmpuan lah kan.. Haha.. Nmpk tak.. Itu lah dia.. Dah2 la tu Muhammad Sajad.. Jgn mudaratkan diri awk tu.. 😢Kembali ke fitrah mu..

nblhhhhhhhhhh : xpernh lgi aku dngr pmpuan buat tritmen bthun” smpai hormon nya btukr pg lelki .. BOD0H nak mnipu pun tak pandai 😂 SEDIH kau sajat

lillyasmara : aku drip anak ok je alhamdulilah ade 2. aku pempuan jat. now takder la pulak ade sintom2 nak bertukar ke jantan .suara pun stail maintain mcm suara fasha sanda lg x garau parau. leher aku still x tumbuh halkom jat 😁🤣

sumber nalurikini via otakbulu

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*