Kalau Aku Tak Balik Jangan Harap Kau Balik Parking Kereta Betul Punya Rapat Jep Sepahtu Kenakan Rahim

Pelawak dan penyampai radio, Jep Sepahtu pagi ini dilihat sempat bergurau bersama gandingannya Rahim Sepahtu.

Menerusi sebuah entri yang dikongsikan di Instagram, Jep dilihat sengaja meletakkan kenderaannya betul-betul bersebelahan kereta Rahim dalam keadaan yang sangat rapat sehingga tiada ruang untuk pelawak tersebut memasuki kenderaannya.

Menurut Jep, dia sengaja melakukan hal sedemikian supaya Rahim tidak pulang awal selepas tamat tugasan mereka sebagai penyampai radio pagi di Sinar FM.

“Kalau aku tak balik jangan harap kau boleh balik,” tulisnya.

Entri tersebut turut menarik perhatian isteri kepada Rahim iaitu Lily Khay.

“Kalau ye pun Rahim dah susut banyak , belum muat lagi kot tu jep. Budak bertuah dengan aku sekali lapar la ni tunggu laki balik lunch,” balasnya.

Lantas, entri lucu tersebut telah menerima lebih 40,000 tanda suka setakat ini malah turut dihujani komen daripada netizen yang terhibur melihat telatah dua sahabat itu.

Alahai, Jep ni kalau sehari tak kacau Rahim tak sah kan! Macam manalah Rahim nak masuk kereta tu ye?

Apapun, bertabahlah ye Rahim.

“Mudah serasi” – Jep, Rahim gembira terima Angah Raja Lawak ganti Shuib

PENYAMPAI radio Sinar, Jep Sepahtu akui gembira menerima pelawak Angah Raja Lawak sebagai pengganti tempat Shuib dalam segmen baharu, Pagi Di Sinar.

Jep berkata dia dan Rahim tiada masalah bekerjasama dengan Angah kerana mereka sudah saling mengenali sejak dahulu lagi.

“Tiada masalah bekerjasama dengan Angah kerana kami sudah lama saling mengenali sejak dari program Raja Lawak lagi.

Chemistry tu dah ada dan kami mudah serasi kerana Angah bijak juga dalam mengatur katanya supaya perbualan kami nampak spontan sahaja,” katanya kepada Astro Gempak.

Jep, Rahim dan Angah ditemui selepas siaran luar dan sesi sarapan pagi bersama pengemudi Pagi Di Sinar di Umai Cafe, Putrajaya pagi tadi.

Sementara itu, Angah memberitahu teruja pertama kali menceburi bidang penyampaian radio dan gembira menerima maklum balas yang positif daripada pendengar.

“Alhamdulilah saya dah lama mencari peluang untuk menceburi bidang ini kerana sebelum ini saya sudah ada pengalaman menjadi DJ di supermarket.

“Bila peluang ini datang saya sangat teruja, lebih-lebih lagi bekerjasama dengan dua rakan yang saya sudah lama kenali.

“Baru empat hari menjalankan tugas ini saya sangat gembira dan lega apabila menerima ‘feedback’ yang positif dari pendengar.

“Saya akan terus berikan terbaik supaya Pagi Di Sinar menjadi kegemaran ramai,” katanya lagi.

Angah mengisi kekosongan yang ditinggalkan oleh Shuib yang mengundurkan diri pada penghujung November tahun lalu.

Sebelum ini, segmen Pagi Di Sinar dikenali sebagai Sepahtu Sinar.

Sumber: Instagram Jep Sepahtu via MH

Kredit: CatatanTerakhir

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*